تفاوت بین field و property در #C

سوال

سلام به همگی

کسی میدونه تفاوت بین field و property در سی شارپ دقیقا چیه؟؟

با تشکر ویژه از انجمن پرسش و پاسخ متخصصان کامپیوتر درسمن

در حال بررسی 3
golsa Mohammadi 4 سال 3 پاسخ ها 1835 دیده شده 2

پاسخ ها ( ۳ )

  1. property یک ویژگی عضوی است که مکانیزم انعطاف پذیر برای خواندن ، نوشتن یا محاسبه ارزش یک قسمت خصوصی را فراهم می کند. از  این خصوصیات می توان به گونه ای استفاده کرد که گویی اعضای داده های عمومی هستند.

    فیلد متغیری از هر نوع است که مستقیماً در یک کلاس یا ساختار اعلام شود. فیلدها از نوع حاوی آنها هستند.یک کلاس یا ساختار ممکن است دارای فیلدهای نمونه ، فیلدهای ثابت یا هر دو باشد.

     

  2. سلام خدمت کاربر محترم انجمن درسمن

    پراپرتی (property) ها معمولا اعضای Public یک کلاس هستند و مشخصه ی اصلی آنها Accessor های get و set است. از دیگر ویژگی های پراپرتی ها هم این است که می توان آنها را در یک اینترفیس تعریف کرد.
    فیلد (field) ها در واقع متغیر (variable) های عضو یک کلاس هستند که به صورت مستقیم در خود کلاس تعریف می شوند.
    حرف اول فیلد ها و متغیر ها را با حروف کوچک و حرف اول پراپرتی ها را با حروف بزرگ می نویسیم.

  3. با سلام دوست عزیز.
    اول تعریف فیلد رو بگم که  فیلدها در واقع متغیرهای عضو یک کلاس هستند که به صورت مستقیم در خود کلاس تعریف میشوند و در حوزه خود آن کلاس در دسترس هستند. اگر این متغیر ها به صورت مستقیم داخل بدنه یک متد تعریف شوند به آنها local variable گفته میشود،فیلدها چون مشخصه های یک کلاس هستند معمولا به صورت private تعریف می شودند و هرجا که نیاز باشد دنیای خارج بتواند مقادیر آنها را مشاهده کند و یا تغییری در آنها صورت دهد از پراپرتی ها استفاده میکنیم
    دوم تعریف پراپرتی:

    پراپرتی (property) ها معمولا اعضای Public یک کلاس هستند و مشخصه ی اصلی آنها Accessor های get  و set است. از دیگر ویژگی های پراپرتی ها هم این است که میتوان آنها را در یک اینترفیس تعریف کرد.یه نکته اینکه حرف اول فیلد ها و متغیر ها را با حروف کوچک و حرف اول پراپرتی ها را با حروف بزرگ مینویسیم

ارسال یک پاسخ