استفاده غیرمجاز از FontAwesome

سوال

سلام
من در پروژه ام از نسخه FontAwesome Pro استفاده کرده ام (البته نخریده ام) سوالم اینه که وقتی سایت را آپلود کنم چه اتفاقی برای سایت رخ میدهد
(شکایت میکند میبنند سایت را و…)
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.

در حال بررسی 0
Unknown 5 سال 1 پاسخ 370 دیده شده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. روال معمول چنین سناریوهایی اینه که شرکت های سازنده تا زمانی که کف گیرش به ته دیگ نخورده دنبال نقد کردن استفاده های غیرمجاز از محصولش نمی افته. روال استانداردش هم اینه که اول به شما یک ایمیل می زنند، اگر تا یک مدت زمان که تعیین کرده اند ترتیب اثر ندید (یا از سایت تون ورژن پولی اش رو حذف کنید، یا بروید بخرید) تو سازمان های پیگیری کننده کپی رایت (مثل dmca.org) یک شکایت علیه شما ثبت می کنند. یک فرصت هم dmca به شما میده، اگر تو اون مدت ترتیب اثر ندید اول نامه میزنند به شرکت خدمات دهنده هاستینگ شما که موظف خواهد بود به خدمت رسانی به شما خاتمه بده (وگرنه اول مجوزهاش از طرف سازمانهای جهانی مرتبط با خدمات هاستینگ مثل Ripe باطل میشه) و در اگر هاست تون رو عوض کنید با همون محتوا، در مرحله بعد همون نامه به شرکت ارائه دهنده خدمات ثبت دامین تون میره و موظف شون میکنه که مالکیت شما بر اون دامین رو باطل کنند و دامین برای همیشه میره تو لیست سیاه.

    گزینه های شما عبارتند از:

    1. لایسنس اش رو بخرید (الان با تخفیف ۶۰ دلاره، تو حالت عادی ۹۰ دلار).
    2. از آیکن های جایگزین استفاده کنید (مجموعه LineAwesome به همین دلیل ساخته شده، Mapping های جایگزینی آسان با Font Awesome رو هم خودشون تعریف کردند).
    3. از آیکن های رایگان همون Font Awesome استفاده کنید. معمولا از هر آیکن یک ورژن داره که فقط تو ورژن پولی پیدا میشه، حالت های دیگه همون آیکن تو پکیج رایگان هست.

    پی نوشت: من از ورژن غیررایگانش تو سایت هام استفاده کردم (نزدیک ۱ سال هست) کسی هم هنوز با من احوال پرسی نکرده.

ارسال یک پاسخ