پاسخ ها ( ۷ )

  1. سلام دوست درسمنی عزیز

    کلمه ی کلیدی static  در یک کلاس به این معناست که اگر عضوتابعی یا داده ای کلاس static میشود به این معناست که که متعلق به یک شی ازکلاس نیست و متعلق به خود کلاس میباشد و برای همه هست . و اگر مثلا یک تابع Static در یک کلاس باشد فقط اجازه دارد با اعضای static  کلاس در ارتباط باشد .

  2. زبان سی شارپ مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی همچون C++ ، Java و … شامل کلمه کلیدی static است. کلمه static را می توان بر روی کلاس ها، متغیرها، صفات، عملگرها، رویدادها و سازنده ها اعمال کرد. اگر کلمه کلیدی static را بر روی یک کلاس اعمال کنیم دیگر نمی توان از آن کلاس با استفاده از کلمه کلیدی new نمونه‌سازی کرد. اگر این کلمه بر روی یک متغیر ، متد و یا یک صفت از یک کلاس اعمال شود ، آنگاه می توان به آنها بدون نمونه سازی از کلاس دسترسی داشت.

  3. عرض سلام و ادب خدمت کاربر محترم درسمن
    با استفاده از کلمه ی کلیدی Static می توان کلاس هایی را تعریف کرد که نیاز نباشد از آنها نمونه سازی کرد. از این کلمه برای اعضای کلاس هم استفاده می شود.

  4. کلمه کلیدی Static

    زبان سی شارپ مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی همچون C++ ، Java و … شامل کلمه کلیدی static است. کلمه static را می توان بر روی کلاس ها، متغیرها، صفات، عملگرها، رویدادها و سازنده ها اعمال کرد. اگر کلمه کلیدی static را بر روی یک کلاس اعمال کنیم دیگر نمی توان از آن کلاس با استفاده از کلمه کلیدی new نمونه‌سازی کرد. اگر این کلمه بر روی یک متغیر ، متد و یا یک صفت از یک کلاس اعمال شود ، آنگاه می توان به آنها بدون نمونه سازی از کلاس دسترسی داشت.

  5. با استفاده از کلمه ی کلیدی Static میتوان کلاس هایی را تعریف کرد که نیاز نباشد از آنها نمونه سازی کرد. از این کلمه برای اعضای کلاس هم استفاده میشود. میتوان به اعضای استاتیک در سطح کلاس دسترسی داشت.

    چنانچه کلاسی در سی شارپ به صورت استاتیک تعریف شود تمام اعضای آن باید از نوع استاتیک باشند. این بدان معناست که هیچ عضو معمولی (غیر استاتیک) نمی توان در آن کلاس قرار داد.

    کلاس هم می تواند درست مثل متد و متغیر ایستا باشد. کلاس ایستا کلاسی هست که برای دسترسی به اعضای آن به هیچ وجه نیازی به نمونه ی کلاس نیست. به عبارتی روشن تر، دسترسی به اعضای کلاس ایستا فقط و فقط با استفاده از اسم کلاس (مستقیم از خود کلاس) و عملگر نقطه امکان پذیر می باشد.

    کلاسی هست که اعضای آن باید ایستا باشند (در قالب ایستا ایجاد شوند). به عبارت دیگر، نمی توان عضوی غیر ایستا (non-static) به کلاسی ایستا افزود: کلیه ی اعضا به استثنای ثابت ها، باید ایستا باشند.

    برای ایجاد کلاسی ایستا، کلیدواژه ی static را پیش از کلیدواژه ی class به کار ببرید.

  6. سلام دوست درسمنی عزیز

    با استفاده از کلمه ی کلیدی Static میتوان کلاس هایی را تعریف کرد که نیاز نباشد از آنها نمونه سازی کرد.

    زبان سی شارپ مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی همچون C++ ، Java و … شامل کلمه کلیدی static است. زمانیکه که ما کلاسی را Static کنیم  دیگر نمی توان از آن کلاس با استفاده از کلمه کلیدی new نمونه‌سازی کرد.

    اگر این کلمه بر روی یک متغیر ، متد و یا یک صفت از یک کلاس اعمال شود ، آنگاه می توان به آنها بدون نمونه سازی از کلاس دسترسی داشت.

     

  7. سلام و درود خدمت شما،

    میخوام یک دوره رایگان خیلی خوب بهتون معرفی کنم انشالله که مشکلتون حل کنه.

    دوره آموزش سی شارپ مقدماتی

ارسال یک پاسخ