چک کردن سئو سایت

سوال

سلام

من سایت لوله بازکنی رو سئو کردم و دو ساله داره کار میکنه جدیدا رقابت خیلی بالا رفته و من میخوام توی منطقه اکباتان بیام صفحه اول خیلی طول میکشه.مقالاتم همگی سئو شده است

لطفا من رو راهنمایی کنید چه ترفندی استفاده کنم تا بیام بالاتر

مثلا صفحه لوله بازکنی اکباتان مقاله خوبی نوشتم ولی هنوز توی صفحه اول نیومده لینک مقاله رو ببینید

در حال بررسی 0
حسین 3 سال 2 پاسخ ها 365 دیده شده 0

پاسخ ها ( ۲ )

  1. Time to Interactive در GTmetrix

    زمان واکنش یا TTI شاخصی عملکردی است که پاسخگویی لود صفحه را می‌سنجد و کمک می‌کند که موقعیت‌هایی را تشخیص دهید که به نظر می‌رسد واکنش مثبتی دارند اما در واقع ندارند. به کمک این شاخص می‌توانید زمان واکنش دادن کامل صفحه را مشخص کنید. این شاخص زمان بین FCP و آخرین تسک بزرگ روی main-thread را اندازه‌ می‌گیرد. اسن شاخص ۱۵ درصد از نمره عملکرد شما را به خود اختصاص داده است و اهمیت بسیار زیادی دارد.

    • اگر زمان TTI 2468 میلی ثانیه یا کمتر بود همه چیز خوب است و نیازی به تغییر ندارید.
    • اگر زمان TTI 2468 تا ۳۲۸۰ بود بهتر است تغییراتی را در وبسایتتان ایجاد کنید.
    • اگر TTI 3280 تا ۴۵۰۰ میلی ثانیه بود باید تغییرات اساسی ایجاد کنید چرا که این عدد بیشتر از حد توصیه شده است.
    • اگر TTI 4500 میلی ثانیه یا بیشتر بود باید زیر و بم وبسایت خود را از نو بسازید چرا که این زمان بسیار بیشتر از حد معمول است.

    منبع: جت سئو

  2. لینک سازی داخلی یا همان Internal Link چیست؟

    مفهوم لینک سازی داخلی یا همان Internal Link

    همان طور که در مقاله لینک سازی چیست؟ گفته شد، لینک سازی داخلی یا همان internal link یکی از رکن های اساسی سئوی داخلی یا همان سئوی on page به شمار میرود. در این مقاله به تفصیل به معرفی لینک سازی داخلی و انواع استراتژی های آن خواهیم پرداخت و شما با تمامی استراتژی های صحیح لینک سازی داخلی و کاربرد های آن و تاثیر آن بر سئوی سایت و همچنین در ادامه با انواع مشکلات لینک سازی داخلی آشنا خواهید شد.
    پس در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که :
    لینک داخلی چیست؟

    به زبان مثال اگر بخواهیم بگوییم : فرض کنید که شما در یک ساختمان چند ده طبقه دنبال یک اتاق خاص میگردید و راه رسیدن به این اتاق استفاده از اسانسور و راه پله ها است و شما برای پیدا کردن این اتاق به جست و جو در تک تک اتاق ها نمیروید.
    لینک سازی داخلی در سایت نقش همان راه پله و اسانسور را برای کاربر و خزنده های موتور های جست و جو دارد.
    لینک سازی داخلی یا همان اینترنال لینکها، لینک هایی هستند که صفحات داخلی وب سایت را به دو منظور: هدایت کاربر به صفحات مرتبط( جهت بالا بردن تایم ماندگاری کاربر و پایین اوردن نرخ پرش) و هدایت کرولر های گوگل و دیگر موتور های جست و جو برای خط دادن و بهتر ایندکس شدن صفحات به دیگر صفحات از همان سایت وصل میکنند.
    – گوگل استفاده از لینک های داخلی را برای یافتن مقالات جدید و همچنین یافتن مقالات باارزش سایت میداند.

    • لینک سازی داخلی برای بالا بردن تعامل کاربر با سایت و بالا رفتن ux نیز کمک موثری میکند.
    • ربات های گوگل زمانی پست های جدید را میبندد که حداقل یک لینک از صفحات ایندکس شده به آن پست جدید وجود داشته باشد.

ارسال یک پاسخ