محاسبه مساحت شکل های هندسی

سوال

سلام من خواستم برنامه ای بنزیسید که برنامه ای بنویسید که از کاربر بپرسد که مساحت چه شکلی را میخواهد و بعد عدد ی بگیرد که آن عدد نشانه ی سانتی متر یک ضلع یا یک شعاع باشد ومساحت شکل خواسته شده را بدون معرفی وبا اعداد وارد شده مساحت آن شکل را پیدا کند

در حال بررسی 0
behzadi87 4 سال 6 پاسخ ها 411 دیده شده 1

پاسخ ها ( ۶ )

  1. سلام. من همین مثال را با پایتون نوشتم. لینک دانلود فایل های پایتون این مثال s13.picofile.com/file/8398449826/calculateArea.rar.html” این است.

  2. سلام. من نفهمیدم که شما با چه زبانی کار می کنید اما خودم مشغول آموختن جاوا اسکریپت هستم و این برنامه را هم به همان زبان نوشتم و همان را برایتان می فرستم. این فایل با مرورگر اجرا می شود و در واقع یک صفحه وب است. امیدوارم توانسته باشم کمکی به شما بکنم.

    فایل مربوط به این کد را در s13.picofile.com/file/8398383892/theFirstNumbe Practice.html.htm این لینک برایتان بارگذاری کردم چون نتوانستم از طریق همین سایت برایتان ارسال کنم.

  3. سلام. من نفهمیدم که شما با چه زبانی کار می کنید اما خودم مشغول آموختن جاوا اسکریپت هستم و این برنامه را هم به همان زبان نوشتم و همان را برایتان می فرستم. این فایل با مرورگر اجرا می شود و در واقع یک صفحه وب است. امیدوارم توانسته باشم کمکی به شما بکنم.

  4. سلام. ببخشید من نفهمیدم که شما با چه زبانی کار می کنید اما خودم مشغول آموختن جاوا اسکریپت هستم و این برنامه را هم به همان زبان نوشتم و همان را برایتان می فرستم. این فایل با مرورگر اجرا می شود و در واقع یک صفحه وب است. امیدوارم توانسته باشم کمکی به شما بکنم.

  5. فقط یک نکته اینکه این شکل مساحت مستطیل، مربع و دایره رو میتونه محاسبه کنه

  6.  

ارسال یک پاسخ