سئو کلاه سیاه چیست؟ آیا استفاده از آن خوب است؟

سوال

سلام می خواستم ببینم سئو کلاه سیاه چیه؟ و اگه داخل سئو از این روش استفاده کنیم خوبه یا نه؟

حل شده 0
elham 5 سال 5 پاسخ ها 380 دیده شده 0

پاسخ ها ( ۵ )

  1. سئو کلاه سیاه چیست؟
    در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

    به بیان ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند تا جایگاه بهتری برای سایت ما در نظر بگیرند.

    برخلاف تصور عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی خارجی نیستند بلکه حتی در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز روش های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

    بسیاری از فعالیت های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به دانش پایین ما در مورد الگوریتم های گوگل نمیتوان مرز مشخصی میان سئو کلاه سفید و سیاه در نظر گرفت.

  2. سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که بر خلاف قوانین موتورهای جستجو بوده و در عین حال ممکن است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گردند.

    این روش های غیر مجاز، شاید در کوتاه مدت اثربخش باشند، اما نهایتا در دراز مدت موجب جریمه شدن سایت از طرف موتورهای جستجو می گردند. برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از: استفاده بی رویه از کلمات کلیدی، مخفی کاری و ایجاد شبکه های گسترده بک لینک.

  3. از مقاله خوبتون ممنونم واقعا آموزنده بود. من هم دوست دارم در تکمیل عرایض شما نکاتی رو اضافه کنم.
    بیایید خودمونو بذاریم جای گوگل. اگر شما گوگل باشید چه سایت هایی رو در صفحه اول نشون میدید؟ قطعا سایت هایی رو نشون میدید که محتواشون نسبت به محتوای سایر سایت هایی که در اون حوزه کار می کنن بهتره. چون گوگل تمام تلاشش اینه که وقتی کاربری داره سرچ می کنه بهترین محتوا رو در زمینه ای که داره سرچ می کنه ببینه. پس محتوا خیلی اهمیت داره. اما چطوری تولید محتوا کنیم که گوگل خوشش بیاد؟ کافیه طول محتواتون در صورت امکان بیش از ۱۵۰۰ کلمه باشه. عکسایی که در هر مقاله استفاده می کنید خاصیت alt داشته باشه. مقالتون حتما عکس داشته باشه. عنوان مقالتون نباید بیش از ۶۵ کاراکتر باشه و حتما عنوانتون جذاب باشه این برای خودتون بهتره چرا که باعث میشه مخاطبان بیشتری روش کلیک کنن. هراز چند گاهی اون مقاله به روز رسانی بشه. مثلا ی پاراگرافی بهش اضافه کنید یا عکساشو عوض کنید و …

    بعد از تولید محتوا مهم ترین بخش بک لینکه. بک لینک به گوگل سیگنال میفرسته که این سایت داره در این کلمه بین سایر سایت ها معروف میشه و ازش یاد میشه. فرض کنید که شما یک سایت خبری یا آشپزی دارید و میخوایید در کلمه چیکن استراگانف سایتتون بیاد بالا. برای این منظور کافیه وارد انجمن ها، شبکه های اجتماعی و … بشید و یک بک لینک با همین کلمه کلیدی به این شکلhttps://banooyeshahr.com/%DA%86%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%81/طرز تهیه چیکن استراگانف بگیرید. این به گوگل سیگنال میده و اینطوری میشه که کم کم سایت شما در این کلمه کلیدی مورد نظر میاد بالا. یک نکته بسیار مهم هست که باید هنگام بک لینک گیری حتما رعایتش کنید. و اونم اینه که وقتی که دارید بک لینگ میگیرید حتما هر از چندگاهی مقاله ای که دارید براش بک لینک میسازید رو هم به روز رسانی کنید.

    اما سورس سایت داستانش چیه؟ ببینید اگر سایتتون رو بدید به یک برنامه نویس اونقدر کدها سایت رو براتون فشرده میکنه که سرعت لود سایتتون میره بالا. حالا چرا سرعت سایت در سئو مهمه؟ چون گوگل دوست نداره کاربرانش خیلی منتظر بمونن!!!

    اما سرچ کنسول. قبلا بهش می گفتن وبمستر تولز. سرچ کنسول نسخه آپدیت شده همون وبمسترتولزه در واقع ظاهرش عوض شده. انالیز اطلاعاتی که سرچ کنسول بهتون میده باعث میشه که اگر روی سئوی سایتتون کار کنید نتایج بهتری کسب کنید.
    امیدوارم که تجربیات بنده هم برای شما و دوستان مفید بوده باشه.

  4. سئو کلاه سیاه یعنی خلاف قوانین و الگوریتم های گوگل عمل کردن. یک راه میانبر برای رتبه گرفتن سریع در نتایج جست و جوی گوگل هست. اما نتیجه کوتاه مدت و موقتی است و به هیچ عنوان این روش توصیه نمی شود.

  5. سلام درود خدمت شما،

    یکی از خفن ترین و هیجان انگیز ترین روش های سئو ، استفاده از روش کلاه سیاه میباشد که به سرعت میتوانید در کلمه کلیدی مورد نظر رشد کنید، اما این روش بسیار خطرناک است و احتمال پنالتی شدن زیاد است،

    در روش سئو کلاه سیاه هیچ اهمیتی به رضایت کاربران داده نمیشود و صرفا از نقاط ضعف گوگل استفاده میکنند تا رتبه خود را افزایش دهند.

    سئو به روش کلاه سیاه همانگونه که به سرعت رشد میکند همانگونه نیز به سرعت افت میکند و تنزل رتبه پیدا میکند، استفاده از این روش جدا توصیه نمیشه و سعی کنید برای هدفی که دارید یکم بها و زمان و انرژی صرف کنید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ