سئو کلاه خاکستری چیست؟ و اهمیت استفاده از سئو کلاه خاکستری چیست؟

سوال

سلام دوستان ، شنیدم استفاده از سئو کلاه خاکستری خیلی خوب و تاثیر و گذاره آیا این صحت داره؟

حل شده 0
elham 5 سال 3 پاسخ ها 309 دیده شده 0

پاسخ ها ( ۳ )

  1. سئو کلاه خاکستری چیست؟
    تعریف سئو کلاه خاکستری سخت است. براساس تعریفی که جان اندرو، متخصص سئو، بیان کرده است: ” سئو کلاه خاکستری” چیزی بین سئو کلاه سفید و سیاه نمی باشد. بلکه شامل تکنیک هایی که اگر گوگل متوجه استفاده آن ها شود، سایت شما را جریمه می کند و افرادی بیشتر از این تکنیک ها استفاده می کنند که خیلی به قانون پابند نمی باشند ولی در نظرشان نمی خواهند کار غیر قانونی کنند.”

    اگر تکنیک های سئو کلاه خاکستری توسط حرفه ای ها مورد استفاده قرار بگیرد، کاملا می تواند موثر باشد، ولی باید بدانید که شما در واقع با استفاده از تکنیک ها، به نوعی در لبه آتش و پرتگاه راه می روید. یک اشتباه کوچک می تواند شما داخل پرتگاه بیندازید. برای همین نمی تواند خیلی مطمئن بود که استفاده از این تکنیک ها کاملا جواب صددرصد به شما بدهد. در واقع سئو کلاه خاکستری شامل تکنیک هایی است که خیلی شبیه به سئو کلاه سیاه است اما اگر به درستی استفاده شود، می تواند برای افزایش رتبه وب سایت موثر واقع شود.

    چرا سئو کلاه خاکستری اهمیت دارد؟
    درک صحیحی از سئو کلاه خاکستری اهمیت زیادی دارد برای اینکه اگر به درستی تکنیک های استفاده شود، می تواند به راحتی باعث افزایش رتبه سایت شما شود و از طرف دیگر، باعث صرفه جویی هزینه شود. الگوریتم گوگل خیلی باهوش است و همانطور که می دانید هرساله تغییرات زیادی در این الگوریتم انجام می شود. بعضی از تکنیک های کلاه خاکستری ممکن است بعدا توسط گوگل در لیست جریمه قرار بگیرید، برای همین متخصص سئو باید اطلاعات خود را در این زمینه همیشه به روز نگه دارد.

  2. سئو کلاه خاکستری به تکنیک هایی گفته می شود که برای بهبود رتبه به نوعی عمل می کنند که از نظر گوگل طبیعی به نظر برسند. ای روش بر روی برخی از مواردی در سئو کار می کند که این موارد در الگوریتم های گوگل از جمله موارد مجازاتی نمی باشد. هدف استفاده از سئو کلاه خاکستری این است که به رتبه های بالاتری در گوگل برسند و از آنجایی که این سئو تکنیک های متعددی دارد باید با انواع آن آشنایی لازم را به دست آورد. استفاده از سئو کلاه خاکستری اکنون و در زمان حال خطری ندارد ولی در آینده امکان دارد سایت هایی را که به وسیله این سئو بهینه شده اند را مجازات کنند. به طور کلی باید بدانید که انجام و استفاده از این روش سئو سایت باید طبق اصول و مطابق با آپدیت های گوگل انجام شود.

  3. سلام و درود خدمت شما.

    سئو کلاه خاکستری، بهترین روش و معروف ترین روش سئو میباشد که اکثریت وب مستران و سئو کاران برای سئو سایت های خود استفاده میکنند.

    در واقع سئو کلاه خاکستری، ترکیبی از سئو کلاه سفید و کلاه سیاه میباشد که در روش کلاه سفید مبنای کار رضایت گوگل و کاربران میباشد و در روش کلاه سیاه مبنا بر فریب دادن گوگل برای افزایش رتبه با نادیده گرفتن رضایت کاربران میباشد، که روش کلاه خاکستری از هر دو روش نیز بهتر است.

    از تلفیق روش های کلاه سیاه و کلاه سفید، روش کلاه خاکستری بیرون می آید که این دسته از سئو کاران علاوه بر لینک سازی،در همه قسمت های سئو میتوانند از این روش استفاده کنند.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ