بوت استرپ سایت رو سنگین میکنه ؟

سوال

سلام دوستان چندباری هست از جاهای مختلف دیدم که میگفتن بوت استرپ باعث سنگینی سایت میشه، این حرف درسته ؟ واقعا باعث سنگین شدن سایت حین لود و همچنین کارکرد سایت میشه ؟

در حال بررسی 0
pouyan 3 سال 2 پاسخ ها 560 دیده شده 0

پاسخ ها ( ۲ )

  1. سلام دوست عزیز هر چیزی که به یک وب سایت اضافه کنیم سرعت آن را کاهش می دهد.

    بوت استرپ شامل پرونده های css بزرگی است که همه باید در دستگاه کاربران بارگیری شوند ، به طور بالقوه سرعت بازدیدهای اولیه صفحه را کاهش می دهد.

    ولی خب راهکار های وجود داره :

    ۱٫شخصی سازی بارگیری است ، خصوصاً اگر اصرار دارید از هاست محلی برای پرونده های Bootstrap استفاده کنید.

    ۲٫استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) را به جای میزبانی از فایلهای بوت استرپ به صورت محلی در نظر بگیرید.

  2. سلام بوت استرپ یم فریمورک محبوب هست که دلایل زیادی وجود داره که مارو تشویق میکنه ازش استفاده کنیم اما یکی از مشکلاتی که داره اینه که کلاس بندی های متعددی داره که گاهی باعث میشه نسبت متن به کد صفحات ما کم بشه.و اینکه بوت استرپ در نقطه ای که راه اندازی میشه ۱۲۶ کیلوبایت css و ۲۹ کیلوبایت جاوا اسکریپت داره که این کد ها و کلاس ها برای شرایطی نوشته شدند که ممکنه اصلا تو پروژه به کار نیان در نتیجه با اینکه ما یک سایت با طراحی خوب و کاملا ریسپانسیو داریم اما
    تعداد زیادی از کاربران به دلیل اینکه سرعت سایت پایینه سایت مارو ترک میکنن.البته این نکته هم مهمه که هر فریمورک نقطه ضعف و معایبی داره .اگه حرفه ای باشین میتونین به راحتی نکات منفی بوت استرپ رو رفع کنید و از ویزگی های مثبتی که داره استفاده کنید.موفق باشید.

ارسال یک پاسخ