الگوریتم Dance چیست ؟ و گوگل چگونه با ساز ما می رقصد؟

سوال

سلام کسی میدونه الگوریتم رقص گوگل چیه و کاربردش چیه مختصر توضیح بدید ممنونم

حل شده 0
elham 5 سال 3 پاسخ ها 443 دیده شده 1

پاسخ ها ( ۳ )

  1. عنوان رقص جدید و یا بهتر بگویم الگوریتم جدید گوگل دنس در بین سئو کاران با نام رقص پاندا معروف شده است .
    دلیل انتخاب چنین نامی برای این رقص جدید که همان پاندا دنس (Panda Dance) نامگذاری شده است این است که، به غیر از تمام آزمایشات گوگل دنس که در جهت جابه جایی رتبه و افزایش و کاهش آن منجر می شوند، کوچکترین جابه جایی ها و بروزرسانی ها و تغییراتی که در لینک دهی شما بوجود می آیند را می سنجد تا متوجه این موضوع شود که آیا شما تلاشی برای برطرف کردن مشکلتان انجام می دهید یا خیر.
    زمانی که گوگل رتبه ، یک سایت را کاهش می دهد در صورتی که مدیر سایت نا آشنا به سئو باشد و روش الگوریتم گوگل دنس را نداند ، به دنبال کسب جایگاه قبلی که توسط گوگل از بین رفته است ، دست به دامن گزینه هایی با پرداخت هزینه می شود تا بتواند جایگاه خود را بازستاند در اینجاست که گوگل به دلایل غیر واقعی که منجر به بالا رفتن رتبه سایت شده است پی می برد .
    پس اگر ملاحظه نمودید که رتبه سایت شما برای چند دقیقه ، ساعت و یا چند روز تغییر پیدا کرده عجله نکنید و فعلا اقدام خاصی انجام ندهید فقط این را بدانید که این شتری است که دم در هر خانه ای می خوابد و اکنون دم در خانه شما خوابیده است ، پس کاملا با متدی صبورانه این ایام را پشت سر بگذارید .
    اگر بعد از آن چند روز با چک کردن مواردی همچون نرخ کلیک ، میزان بازدید ها ، باز خوردها از سایت شما و اینکه در بازدید از سایت شما افراد به زودی سایت را ترک کرده اند و یا دقایقی را در سایت شما وقت گذرانده اند؟ اگر تمام این سوالات و عوامل درست و موفق بودند که گوگل دنس شما را به بازی گرفته است در غیر اینصورت پیگیر شوید و به دنبال روش هایی برای ارتقا رتبه باشید زیرا رقبای شما بی کار ننشسته و با روش هایی از جمله روش های سئو منفی و یا بلک هت به دنبال بالابردن رتبه خود و پایین کشیدن شما از صدر جدول می باشند.

  2. این الگوریتم یعنی همان Google Dance توانایی دارد که رتبه، یک سایت را بالا ببرد و یا به سرعت رتبه را تنزل و کاهش دهد و سایت ها را با دلایل مربوط به خود با یکدیگر جایگزین و جابه جا کند .
    الگوریتم گوگل دنس یا رقص گوگل یکی از تنظیمات گوگل است تا این موتور جستجوی قدرتمند و خارق العاده، بوسیله آن بتواند سایت ها را مورد محک و آزمایش قرار دهد.
    الگوریتم گوگل دنس تاثیر مستقیم بر رتبه و رنک سایت و پیج شما دارد و به جرات می توان گفت که از مهم ترین دلایل در بالا و پایین شدن رتبه سایت شما در سرچ نتایج گوگل می باشد.

  3. با سلام خدمت شما ، روزانه صفحات وب سایت و محتوای جدید ی با کلمات کلیدی جدیدی منتشر میشوند و رقبای جدیدی در این روند پدیدار میشوند.

    ولی سوال این است که آیا نمیشه به محتوا هایی که به تازگی ایجاد شده اند اعتماد کرد؟ آیا محتوایی که به تازگی تولید شده لایق بالا آمدن و دیده شدن را ندارد؟ اگه قراره رقابت در سئو منصفانه باشد باید یک جو عادلانه برقرار باشد تا فرصت دیده شدن برای همه ی وب سایت ها فراهم شود.این الگوریتم ساخته شده تا فرصتی به محتوای تازه تولید شده و بهینه شده، بدهد .

    گوگل برای تست کردن و آنالیز کردن سایت هایی که به تازگی محتوا تولید کرده اند، نیز الگوریتم دارد تا یک سبک سنگینی از بالانس محتوای شما نسبت به رضایت کاربران داشته باشد.الگوریتم dance  یا همان الگوریتم رقص گوگل،  رابطه مستقیمی با رضایت کاربران دارد .

    و اینکه پرسیده بودید چگونه گوگل با ساز ما میرقصد ، در جواب این سوال شما باید بگویم که مهترین دلیل در قبول شدن این آزمون رضایت کاربران میباشد و همچنین دلایلی که در رضایت آنها نقش دارند  عبارت اند از:

    ۱ . عواملی که در اثر باز شدن سایت تاثیر دارد مثل :

    سرعت بارگزاری  سایت (Fast loading site)

    سرعت نمایش سایت در تلفن های همراه Fast loading on mobile و همچنین استفاده راحت و بدون مشکل در نسخه های موبایلی

    mobile usability که ریسپانسیو بودن سایت شما را مورد برسی قرار میدهد.

    ۲ . عواملی که بعد از  باز شدن سایت و کار کردن با سایت بستگی دارد مثل :

    استاندار های UI و UX و تایم ماندگاری و نرخ پرش و نرخ کلیک و… مورد ارزیابی قرار می گیرید همچنین اشتراک مطالب شما در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    بعد از تثبیت شدن محتوای شما ممکن است یک رشد خیلی ناگهانی در جایگاه کلمه کلیدی خود داشته باشید و خیلی هم خوشحال شوید ازین واقعه ولی برای خوشحال شدن خیلی زوده چون این در اثر الگوریتم رقص گوگل به وجود آمده و ممکن است دوباره به جایگاه خود برگردد.بعد از تایمی که برای الگوریتم گوگل سپری میشه باید منتظر بمانید تا گوگل جایگاه واقعی شما را اعلام کند.

    اگر خواهان این هستید که جایگاه جدید شما در رتبه خوبی قرار بگیرد این بستگی به آمادگی شما در برابر این الگوریتم دارد.

    به عبارتی دیگر گوگل با قرار دادن سایت شما در رتبه های بالا تر محتوای شما را میسنجد ومیزان  Feedback که از کاربران دریافت میکنید و معیار هایی که مشخص کردم : سرعت بارگزاری سایت و نرخ کلیک و… نتوانید خودی نشان دهید به جایگاه قیلی خود باز میگردید .

    این الگوریتم نیت جریمه ای ندارد بلکه مثل یک کبوتر شانسی است که روی دوش شما مینشیند که اگر هوشمندانه عمل کنید میتوانید جایگاه خوبی را در کلمات کلیدی که برای ان بسیار زحمت کشیده اید و وقت گذاشته اید، کسب کنید.

    اگر بازم سوالی داشتید در خدمتم موفق و پیروز باشید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ