الگوریتم پاندا چیست ؟ معرفی پیچیده ترین الگوریتم گوگل

سوال

سلام الگوریتم پاندا برام توضیح می دید ؟ آیا واقعا این الگوریتم پیچیده ترین الگوریتم است؟

حل شده 0
King of Shadows 5 سال 3 پاسخ ها 554 دیده شده 0

پاسخ ها ( ۳ )

  1. سلام ، منظور از ارزش افزوده اینه که یک خلاقیت ، یک مطلب یونیک درست کرده باشید به طوری که صرفا از بقیه سایت ها و مطالب دیگه چکیده نویسی نکرده باشید و مطلب کاملا مطعلق به خودتان باشد.

    منظور از محتوای تکراری هم داپلیکیت نیست، منظور پاراگ راف هایی است که به صورت بی رویه و نابه جا تکرار کرده باشید و یا اینکه خیلی مشابه هم باشد، این مورد هم ذهن خواننده و وقت آن را تلف میکند هم اینکه از نظر  الگوریتم پاندا، یک امتیاز منفی برای محتوای شما در نظر میگیرد.

  2. سلام دوست عزیز وقت بخیر.

    بله الگوریتم پاندا جز قدیمی ترین و کاربردی ترین الگوریتم های گوگل می باشد، حال اینکه چه دلیلی باعث شد گوگل حس کنه که به چنین الگوریتمی نیاز داره!؟

    اگه از کاربران قدیمی گوگل هستید حتما با این مشکل برخورد کردید، قبل از اینکه الگوریتم پاندا پیاده سازی بشه، محتوای بی ارزش و کم ارزش و کوتاه همراه با تبلیغات انبوه با روش کلاه سیاه در سرپ گوگل جا خوش کرده بودند به طوری که شما دنبال محتوای مورد نظر بودید از جای آنکه به محتوای مورد نظر دسترسی داشته باشید به محتوا هایی دسترسی می یافتید که یا کپی بودند یا پر از تبلیغ و خیلی بی کیفیت. و همین امر باعث نارضایتی بسیاری از کاربرانی شد که از گوگل استفاده می کردند و همین امر سبب به وجود آمدن الگوریتمی شد که محتوا را مورد ارزیابی قرار دهد و به آن امتیاز بدهد.

    در سال ۲۰۱۱ در یکی از روزنامه های Business Insider  تیتر google search Ruins را چاپ کرد که دلیل بر ضعف گوگل در نشان دادن محتوای هدف، و افزایش محتوای بی کیفیت سایت ها، نارضایی کاربران را به همراه داشت که بعد از آن شرکت گوگل تصمیم گرفت الگوریتم قدرتمند پاندا را پیاده سازی کند که پارامتر های مهمی را برسی می کرد نظیر :

    ۱- طراحی و UI زیبا

    ۲-محتوای تکراری

    ۳-ارزش افزوده

    ۴- کیفیت محتوا

    ۵- رعایت کردن نکات نگارشی در متن برای هرچه روان تر خواندن مطالب توسط کاربران.

    ۶- کیفیت متنی (رعایت ولوم خوانایی و استفاده از مدیا و …)

    ۷-کاهش تبلیغات

    ۸-زیاد بودن لینک ها در محتوای متنی

    ۹- تعداد کلمات (کوتاه بودن محتوا گاه باعث کاهش کیفیت از نظر الگوریتم پاندا میشود)

    بازم سوالی داشتید در خدمتم

    موفق و پیروز باشید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ