الگوریتم سندباکس (sandbox) چگونه کار میکند؟

سوال

سلام می خواستم بپرسم الگوریتم سندباکس چرا و چگونه به وجود آمد ؟

حل شده 0
elham 5 سال 2 پاسخ ها 388 دیده شده 1

پاسخ ها ( ۲ )

  1. سایت جدیدی دارید که به تازگی وارد فضای اینترنت شده؟ چه کنیم که این وب سایت با دامنه جدید، سریع‌تر به دست مخاطب هدف برسد؟ همه کارشناسان فضای آنلاین بر سر یک چیز اتفاق نظر دارند: سایت خود را سئو کنید!

    اما پس از گذشت مدتی از تلاش‌های ما برای سئو، سایت هیچ گونه بهبود جایگاهی را در صفحه نتایج گوگل کسب نمی‌کند. نتیجه نگرفتن تلاش‌های شما به این خاطر است که گوگل هنوز به سایت شما اعتماد نکرده است و برای همین، باید مدتی را در sandbox گوگل تمرین کنید.

    گوگل سندباکس به خوبی علت پیشرفت کُند وبسایت‌های جدید را توضیح می‌دهد. این الگوریتم تا مدتی ( معمولاً بین ۱ تا ۴ ماه) بعد از راه‌اندازی دامنه جدید، وب سایت شما را در سندباکس قرار می‌دهد تا در این مدت از کیفیت محتوا و زمینه اصلی کار شما مطمئن شود. در این مدت شما نمی‌توانید در هیچ کلمه ارزشمندی جایگاه بگیرید چراکه هنوز در سندباکس هستید.

  2. با سلام خدمت شما،

    الگوریتم سندباکس(جعبه شنی) جز اون دسته از الگوریتم ها است که گوگل وجود آن را تایید یا رد نکرده است ولی با آزمایش های کوچکی میتوان فهمید که این الگوریتم وجود دارد و بسیار نیز کاربردی است.

    ساخت این الگوریتم زمانی به چشم امد که بسیاری از وب سایت های نوپا ، با استفاده از تکنیک کلاه سیاه به رتبه های خوبی دست میافتند در آن زمان الگوریتم های پاندا و پنگوئن وجود نداشتند.

    از این رو برنامه نویسان و متخصصان گوگل الگوریتمی را طراحی کردند به نام سندباکس که سایت های نوپا و جدید، که تازه ایجاد شده بودند را در نظر میگرفت تا زمانی که به این سایت ها اعتماد کند، ممکن است مدتی در سندباکس بمونید و رشد کندی در کلمات کلیدی داشته باشید.

    اما این نکته هم باید در نظر گرفت که این الگوریتم برای همه ی وب سایت ها اعمال نمیشود.یا اینکه با شیب خیلی کمی درسندباکس بمونید به طوری که متوجه آن نشوید.یا اینکه به یک باره در سندباکس گوگل قرار بگیرید و کاملا سند باکس بودن سایت را حس کنید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ