آیا میتونم با سی شارپ برنامه نویسی اندروید یادبگیرم؟

سوال

سلام مجدد

 

دوستان من سی شارپ کار کردم و دوستش دارم. توی هنرستان هم بهمون سی شارپ یاد دادن. الان که میخوام برنامه نویسی اندروید رو شروع کنم یکم سختمه که بخوام با جاوا کار کنم. خواستم بدونم میشه با سی شارپ برای اندروید کد نوشت؟

حل شده 1
سوگند 5 سال 4 پاسخ ها 407 دیده شده 1

پاسخ ها ( ۴ )

  1. سلام و عرض ادب، بله دوست عزیز میتونید، Xamarin مجموعه ای از ابزارهاست که به ما امکان توسعه برنامه های موبایل چندسکویی با استفاده از زبان C# را می ده. شما می تونید به وسیله این تکنولوژی، برنامه هایی رو برای گوشی های هوشمند که دارای سیستم عامل های Android , iOS و Windows هستند، توسعه بدین!
    در پناه خدا باشید.

  2. دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin )
    Xamarin چیست؟
    Xamarin مجموعه ای از ابزارها است که به ما امکان توسعه برنامه های موبایل چندسکویی با استفاده از زبان C# را می دهد. ما می توانیم به وسیله این تکنولوژی، برنامه هایی را برای گوشی های هوشمند که دارای سیستم عامل های Android, iOS, و Windows هستند، توسعه بدهیم . Xamarin در مارچ ۲۰۱۶ توسط شرکت Microsoft خریداری شد و به صورت رایگان با Visual Studio یکپارچه سازی و ادغام شد.

  3. درود و مهر

     

    بله میتونید. این امکان با ابزار توسعه ای که زامارین فراهم کرده امکان پذیر شده و به شدت هم دوست داشتنی هست. اما لازم میدونم چند نکته رو به شما بگم.

    اول این که جاوا و سی شارپ شباهت های زیادی دارند و خیلی فرقی نمیکنه با کدوم کد بزنید.

    دوم اینکه استفاده از زبان بومی برای اندروید، بهره وری کدها و برنامه تون رو بالا تر میبره.

     

    موفق

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ