پاسخ ها ( ۴ )

  1. سلام دوست عزیز

    متاسفانه سرعت لود تایم سایت شما خیلی بالا است و اینکه حجم لود صفحه هم ۴ مگابایت که اگه به کم تر از یک مگابایت برسد بهتر می شود.

    نکته بعدی اینکه تصاویری که استفاده کردید بهینه نیستند و همین باعث بالا رفتن حجم صفحه و در نتیجه کند شدن سرعت لود تایم سایتتون می شود.

    نکته بعدی اینکه UI , UX  امر خیلی مهمی است که باید آن را رعایت کنید و اگه خواهان رشد سئو سایتتان هستید باید سایت را زیبا و کاربر پسند کنید.

    نکته بعدی اینکه از تصاویری استفاده کردید که بزرگ تر از حجم مورد نظر می باشد، سعی کنید اگر یک باکس عکس، تصویر ۱۰۰X100  را از شما می خواهد شما هم تصویر مورد نظر را با این سایز تطبیق دهید.

    بهترین پاسخ
  2. من مدتی است وارد بحث سئو شده ام . از نظر من وضعیت سئو مناسبی ندارد

  3. با سلام  سئوی سایت شما در وضعیت نامناسبی قرار دارد ، اصلاٌ قابل مقایسه با سایت های دیگه نیست چه از نظر on page چه از نظر off page و نکته بعد هم این که سایت شما لینک سازی درستی نداره و در یک نتیجه گیری کلی سایت شما از نظر سئو از خیلی سایت های اموزش برنامه نویسی عقبه و باید خودش رو برسونه به اونا تا حرفی برای گفتن داشته باشه، بنده در سئو مهارت نسبتاٌ خوبی طی چند سال کسب کردم و اگر نیاز به کمک داشته باشین با کمال میل حاظرم کمک کنم.

ارسال یک پاسخ