الگوریتم پنگوئن چیست؟ و چگونه مچ کلاه سیاه ها را می گیرد ؟

سوال

سلام علیکم من تازه با انجمن شما آشنا شدم ضمن خسته نباشی و خدا قوت به شما و مدیران سایت درسمن ، میخواستم بپرسم الگوریتم پنگوئن چیه و کاربردش چیه اصلا ، ممنونم اگه جواب بدید.

حل شده 0
King of Shadows 5 سال 3 پاسخ ها 383 دیده شده 1

پاسخ ها ( ۳ )

  1. سلام دوست عزیز،

    این الگوریتم جز الگوریتم هایی است که گوگل وجود آن را تائید کرده است و در تاریخ آپریل ۲۰۱۲ شروع به فعالیت کرد و هم اکنون نیز در حال فعالیت میباشد و جز مهم ترین الگوریتم های گوگل میباشد،سیاست همیشه بر این روال بوده که ماهیت الگوریتم ها را مخفی نگه دارد.

    ولیکن کاربرد این الگوریتم بعد از گذشت زمان نمایان شد. هدف آن جلوگیری از ساخت بک لینک های اسپم و link scheme بود با این دید که سایت هایی که برای خود لینک سازی اسپم انجام داده بودند جریمه میکرد و سایت هایی که لینک های طبیعی دریافت کرده بودند را ارتقا میداد.

    از دیگر وظایف این الگوریتم مبارزه با keyword stuffing یا استفاده بیش از حد و مصنوعی کلمات کلیدی در محتوای تولید شده میباشد.

    الگوریتم پنگوئن صرفا جهت جریمه کردن و تنزل رتبه شما طراحی نشده، چرا که با دریافت لینک های طبیعی و استفاده از روش کلاه سفید مورد تشویق و ارتقا از طرف این الگوریتم می شوید. بازم اگه سوالی داشتید در خدمتم.

    پیروز و سربلند باشید.

     

     

    بهترین پاسخ
  2. خیر دوست عزیز، درسته سرچ کنسول مثل یک پل ارتباطی بین ما و گوگل عمل میکند اما هیچ وقت افت رتبه ما را در اثر الگوریتم های خود مخصوصا پنگوئن را در سرچ کنسول مشخص نمیکند

ارسال یک پاسخ