پاسخ ها ( ۳ )

  1. نیت گوگل در ابتدا و قبل از معرفی الگوریتم شاهین، این بود که که مشکل تشخیص اشتباه گوگل در مکان های تکراری را از بین برده و همه کسب و کارها را بتواند نمایش دهد.

    در حالت تئوری این ایده بسیار کامل و بی نقص به نظر می رسید. اما در عمل بسیاری از کسب و کارها بدون اینکه حتی قصد شیطنت داشته باشند، با ثبت کسب و کار خود در نقشه گوگل، هم خود و هم کسب و کار همسایه را از بین می بردند.

    گوگل برای حل این مشکل، الگوریتم Hawk را معرفی و راه اندازی کرده است. در این الگوریتم، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص کسب و کارهای تکراری کوچکتر شده و کسب وکارهای مشابه و نزدیک به هم می توانند بدون نگرانی، محل خود را در نقشه گوگل ثبت کنند. همچنین یک کسب و کار نیز نمی تواند چندین بار خود را در آدرسهای متفاوت ثبت کند تا در هر بار جستجو به ابتدای نتایج برسد.

    با این حال هنوز کسب و کارهای زیادی وجود دارند که از یک آدرس مشترک استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به فروشگاه های یک پاساژ، وکلایی که از یک دفتر مشترک و بسیاری از شرکت ها که به صورت اشتراکی از یک مکان استفاده می کنند، اشاره کرد.

    با اینکه بسیاری از کسب و کارها ممکن است هنوز با این آپدیت نیز دشواری هایی داشته باشند، اما اغلب آنها از مزایای این الگوریتم جدید بهره مند خواهند شد. به عنوان مثال دیگر رقبا نمی توانند از نام آنها سو استفاده کرده و در نزدیکی آنها با نام مشابه فعالیت کنند.

    همانند تمام به روز رسانی های جدید گوگل، این به روز رسانی نیز در جهت منفعت کاربران می باشد. گوگل با استفاده از الگوریتم شاهین قصد دارد که مرتبط ترین نتایج را در هنگام جستجوی کاربران به نمایش گذارد.

  2. سلام و درود خدمت آقای علیرضا،
    الگوریتم شاهین در واقع برای بهبود دادن عملکرد الگوریتم موش کور ساخته شد، اگه با الگوریتم موش کور آشنا باشید می دانید که این الگوریتم ها صرفا بر روی سئوی محلی تاثیر دارند و روی این حوزه تمرکز دارند، الگوریتم شاهین نیز ساخته شد تا مشکلاتی که باعث نا رضایتی بسیاری از صاحبان کسب و کار بشود که در اثر الگوریتم موش کور دچار جریمه شده بودند و سایتشان دیده نمیشد.

    اگر بازم سوالی داشتید در خدمتم.

  3. الگوریتم شاهین یکی از الگوریتم های است که برای کامل کردن و بهبود عمکلکرد الکگوریتم دیگر یعنی موش کور طراحی و پیاده سازی شد.

    اگر دوست دارید با همه الگوریتم های گوگل آشنا شوید من به شما پیشنهاد میکنم مقاله انواع الگوریتم های گوگل رو مطالعه کنید

ارسال یک پاسخ